torsdag 26. juni 2008

Telefonselgerfloskler

Klokken 11.41 ble jeg oppringt av nummeret 21 54 44 20. Siden jeg arbeidet fikk jeg ikke tatt telefonen, men til alt hell fikk jeg en ny telefon fra det nummeret nærmere halvannen time senere. Samtalen forløp noenlunde på denne måten:





- Hallo
- Hei, snakker jeg med Lyndon B. Johnson?
- Ja, det gjør du.
- Det var fint, for jeg har et kvakkende godt tilbud
til deg.
- Jaha?
- Ja, for vår alles gode venn Donald Duck fyller nemlig
seksti år i år. Og i den anledning så ...
- Hahahahaha. Vil du selge meg abonnement på Donald Duck & Co..? Hahaha
- Er du interessert..?
- Hahaha ...

(Langt latteravbrekk)

- Kofferten er ferdigpakket ...
- Hva mener du med det?
- ... så du har muligheten til å dra til Andeby
en gang i uken.

(Summetone)


Den freidige herremannen bare la på.

Takk Lyndon

Ingen kommentarer: