søndag 26. april 2009

Date med meg

I kveld skal jeg på date med ei dame jeg traff på diskusjonsforumet diskusjon.no. Hun heter Luciffa Gievel, er 99 år gammel, og finner meg interessant -- helt sikkert på grunn av bloggen. Jeg snublet over henne da jeg søkte etter diskusjonsemnet paranøtter, et emne hun tydeligvis brenner for:

Da jeg forlot fjorårets cruiseferie i Karibien poppet jeg innom regnskogen for å klatre noen av de høye paranøtt-trærne, og skaffe meg en god dose ubehandlede paranøtter. Når jeg nådde kronen, som lå omtrent 33 meter over bakken, svingte jeg macheten og felte hele greia. Deretter tok jeg kronen i kofferten og fløy hjem til Norge.
Paranøtten er steinrik på sink, selen (og karoten) og en "bundle of energy". På en vanlig dag spiser jeg fire måltider, alle bestående utelukkende av paranøtter, og kanskje litt quinoa.

Also sprach Luciffa (= slik talte Luciffa). Jeg gleder meg virkelig til i kveld. Rapport følger så snart som mulig!

TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: