onsdag 8. april 2009

Urin

Alkohol + stå og tise = urin overalt

Et mattestykke de fleste som har vært på fest har fått erfare. Enten de har tråkket i pisspøler eller de har satt seg på våte toallettringer. Jeg vil foreslå et TOTALFORBUD mot å late vannet stående i lystige lag. Det finnes så vidt jeg er kjent med ikke et eneste argument mot et sånt forbud. Hvis noen ser grunner til at menn skal få fortsette å spraye urinene sin utover bad på fester så skriv dem i kommentarfeltet. Hvis jeg ikke får noen svar vil jeg sporenstreks gå i gang med å finne ut hvilket departement jeg skal sende postkort til for å få regjeringen til å innføre forbudet i norsk lov.

Så vil jeg legge til et nytt produkt i bloggens NYE Produkter-serie. Det er ikke min idé, men like fullt så påfallende stygt at man skulle tro det.

Produktet kan kjøpes her.

TAKK LYNDON!

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Tise"? Skjønna NULL.

Lyndon Buoy Johnson sa...

Her forsøker jeg å komme til livs med et alvorlig samfunnsproblem. Et av de mest alvorlige kanskje. Så ti still hvis du ikke skal være mer konstruktiv, mr. Anononym.