onsdag 7. januar 2009

Lunar landing


Under oppfordring fra min tidligere arbeidsgiver ved Ålesund Kunstfagskole, hvor jeg i min tid lot meg foreviges - naken, har jeg nå dratt til månen. Dette gjennomførtes, ganske enkelt, ved å følge Wallace og Gromits framgangsmåte for romskipsbygging i episoden A Grand Day Out, hvor de reiser til månen for å hente ost.

I motsetning til mine forbilder, er jeg ikke i bane rundt jorden for å hente ost, men snarere for å prøve et teleskop jeg fikk til jul. Jeg synes ikke det er særlig spennende å glane på stjerner, planeter og andre tomsinger, så jeg dro altså til månen for å kike på jorden og dens bestanddeler - helst menneskene. Jeg vil melde tilbake med interessante funn og dokumentere de gjennom bilder av høy kvalitet. Stay tuned. Over og ut.

TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: