onsdag 28. januar 2009

Min nemesis

Da jeg var president i de forente stater kunne det virke som at kommunismen var min bitreste fiende. Sannheten er at den er ingenting mot det som jeg lenge har innbilt meg er menneskets verste fiende, nemlig TIDEN. Den leger ikke alle sår, tvert imot får den kroppen til å aldres og forstygges.

Likevel vil jeg her for første gang utrope min nemesis: GRAVITASJONEN! Alt jeg gjør er en kamp mot den. Jeg ramler gjennom rom, kaster meg ned trapper, over møbler og utendørs, opp i trær, gjennom busker, nedover bakker. All baksingen skjer i høy hastighet, i et desperat forsøk på å oppheve gravitasjonens nedtrykkende kraft. Mitt håp er at jeg engang i fremtiden ikke kommer til å bli trukket mot bakken av min fiende, men isteden vil rulle bortover i luften for alltid.
Forhåpentligvis vil min målrettede kamp mot gravitasjonen bli vellykket.
TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: