onsdag 21. januar 2009

Tekkesjips

Under disse vinterlige omstendigheter har det kommet meg for dagen at landets trapper er snølagte og dermed glatte. Dermed er det duket for at mange sklir, faller, velter og famler. Når dette skjer skal man ikke, som min venn Lee Harvey Oswald gjorde, glane og passere i hånflir.

Derimot skal man gripe øyeblikket og prøve seg på personen som sklir. Spør om det går bra, støtt ham/henne, gjerne ømt, og forsikre deg om vedkommendes velvære før du spør om hva enn dine lyster begjærer. Dette kan være hva som helst, men la meg komme med noen av mine egne luretrix:

1. Skal vi ha sex?
2. Bli med hjem til deg nå da?
3. Du har vel ingenting viktigere fore enn å la meg hjelpe deg hjem?

Viel glück! = Lykke til!

TAKK LYNDON!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mitt tips vil selvsagt være å glane og passere i hånflir, muligens bør man også peke.. men samtidig som man gjør dette kan man også drive egne luretrix. Da kan man altså få i pose og sekk.

Anonym sa...

... og det beste luretrixet er selvfølgelig den moderne klassikeren: Steik så stygg du e. Skal vi kline?

Lyndon Buoy Johnson sa...

Klassiske og moderne klassikere kræsjer igjen. Spennende dette her. Nå nærmer det seg helg, og jeg har tenkt å prøve samtlige luretrix. Lykke til meg selv.