lørdag 17. januar 2009

Jupiler

Jeg har tidligere diskutert min venn Jupiler i det store og det brede. I det store har jeg fremstilt ham som en havhest, mens jeg i det brede har fremstilt ham som --

Denne "--" er en tankestrek, flittig brukt i poesi og andre litteræriteter, som skal skape mystikk og vekke leserens egne tanker. Dette vil de som følger linken til det brede skjønne umiddelbart, for vesenet som bildet i det innlegget viser, er neimen ikke lett å benevne. Det er ihvertfall Jupiler... eller er det det?

Nylig fant jeg dette fotoet med tittelen "Jupiler" slengende på kaffebordet. Er Jupiler en metamorfosør? Send svar til postcards@live.no eller rable vilt i kommentarfeltet!

TAKK LYNDON!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om ikke annet er jupiler søt nok til å spise opp.

Mjau!

Anonym sa...

Åh... Så skjønn!:D

Anonym sa...

så søt!! gleda me til å se han en dag!