søndag 18. januar 2009

To veier ut av innsikt

Når man er blitt så vant med å være opplyst som meg - jeg oppnår en tilstand av total innsikt hver eneste dag allerede ved frokosttid - da skal det litt til for å la seg bevege. Siden bloggen generelt er en motstander av måtehold og visdom, og mitt nyttårsforsett spesielt er å være i konstant bevegelse må jeg følgelig ty til sterke virkemidler.

Basert på bilder og beskrivelser tror jeg Trinie Daltons antologi Mythtym noe som kan gjøre et selv et behersket fullkomment opplyst hode som mitt sinnsforvirret (hvilket vel må være en god ting). Mythtym handler om mytologiske skapninger, som feks varulver.

Forsiden fikk meg forøvrig til å tenke på det amerikanske hardcore/rock/støy/moro-bandet Harry Pussy.

De er flinke til å riste roen ut av kroppen de også, med sine korte låter med rotete rytmer, grøtete lyd og mye hyling.

TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: