onsdag 12. november 2008

The Fear Remover

- Han gikk bort til henne og så bare... frøs han da liksom. Det var helt spæisa! Bleikke no' dame på han for å si det sånn! Høhø!

Høres denne anekdoten velkjent ut, så er du midit i blinken for et nytt produkt: FRYKTFJERNEREN!

Denne tøysete oppfinnelsen tar sikte på å kvitte deg med alle hemninger, omtrent som dansegulvet, og gjøre deg til festens og underlivets midtpunkt! Jeg prøvde denne en gang for et par uker siden, og napp hos det andre kjønn kan du skrive opp at jeg fikk. Je gpleier bestandig å få napp siden jeg jo er selve malen på penhet, men den kvelden overgikk jeg meg selv totalt. Så hvorfor vente? Boksen inneholder 200 piller, i alt nok til 20 kvelder, og kan kjøpes hos din lokale kolonialbutikk allerede om 17 dager. Altså må du vente, egentlig.
Spred ordet, som den vannsprederern du er.

Bivirkninger kan forekomme... Som lysten til å hoppe fra høyder fordi det kan virke som en snarvei, eller ønsket om å stjele godteri fra en unge, fordi det høres smart ut etc.

TAKK LYNDON!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ideen er jo fabelaktig. Sign me up for sju pilleglass. Dog er jeg litt skeptisk til å ta 10 piller om dagen. Men den skep tissen forsvinner vel når jeg svelger den første pillen skulle man tro.

Jeg ser også at du ikke har skrevet hvem det er som står for produktet. Jeg tenker da selvfølgelig på Kjøstel & Gert.

Bivirkninger er for pyser.

Lyndon Buoy Johnson sa...

Oj, nå er det lenge siden dette innlegget, gitt. B-klager at jeg ikke har fått svart før nå, men det er temmelig hektisk å være en president i eksil -- særlig i Ålesund.

Tjøstel og gert ville være anonyme i denne sammenheng, men jeg kan røpe at de allerede nå er sjudobbelte milliardærer, og lever livet.