tirsdag 11. november 2008

The secret life of Olav H. Hauge

I dag kommer det lovede svaret fra forfatteren Øynar Eikeland. Her er altså forklaringen på om dette diktet er skrevet av dikteren Olav H. Hauge. Jeg overlater ordet til Øynar:

"Eg tvilar på at Olav H. (H-en står forøvrig for Hentesveis) Hauge har skrive dette diktet. Det minner svært om stilen til Hentesveis, men eg skal fortelje noko som truleg fjerner all tru på at "Fitta" er hans dikt:


Olav H. Hauge er død og kan ikkje mæle imot når ettertida legg ut om korleis han var. Det ettermæle vi kan gi Hauge har difor også ei bakside: Når vi trur vi snakkar om Hauge er det vel så mykje om oss sjølve. Det gjeld i det minste meg.


Hauge var ein einsam mann, jamvel om han hadde venner og kontaktar. Han og eg hadde hatt kontakt over lengre tid då vi møtte kvarandre for første gong i 1968. Fra då av var vi venner - merkeleg nok - til han døyde 26 år etter. Dei ytre omstenda tilsa ikkje at vennskapet skulle vere mogleg: vi hadde ikkje noko felles sosial arena, vi var ikkje naboar, jobba ikkje på same stad, vi budde langt frå kvarandre og ingen av oss var bilistar, og meist av alt: Hauge var 60 år første gong vi møttest, eg var berre 28 år. Eg var allereie gift og hadde fire born. Olav H. Hauge var ungkar, ubunden uten forpliktingar til nokon.


Venskapet vårt utvikla seg vidare, kan ein seie. Eg tilbrakte meir og meir tid saman med han, og neglisjerte familien. Til seint på nat brukte vi å drikke portvin og lese dikt til kvarandre. Det var ei fin tid, full av moglegheiter. Av og til sovna eg i armane til Hentesveis Hauge, andre gonger song han til meg, for eksempel "Sleggja" og "Det er den draumen", sånn at eg sovna på sofaen hans.


Ein kveld hadde vi supet særs mykje, og endte opp i seng saman. Vi innleia eit heitt forhald, som varte livet ut. Hauge elska aldri kvinne. Han elska meg. Av den grunn trur eg ikkje Hauge kunne ha skrive diktet.


Mvh Øynar Eikeland"


Er vi fornøyde? Ja, vi får vel slå oss til ro med at dette diktet er skrevet av en røver av en plagiatør.


TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: