fredag 7. november 2008

Tiden går, Lyndon består II

For litt siden kunngjorde jeg min dans med tiden. Bare se her: 0=0. Dette lyktes svært dårlig, da jeg kom på at jeg hadde flere forpliktelser som kom i veien for en slik døgnrytme. MEN; i ettertid har jeg besluttet at dansen ennå ikke skal opphøre!

Jeg lanserer en ekskursjon som skal finne sted i ødemarka en eller annen gang sommeren 2009. Denne fortoner seg på følgende måte: Jeg skal dra til et sted hvor jeg er langt unna personer, urbaniteter og rariteter (men svært nært banaliteter), men viktigst av alt: et sted hvor det ikke finnes noen klokker eller form for kommunikasjon. På dette stedet vil jeg leve tidløst over en periode på omlag én måned, alt ettersom hvordan jeg anslår tiden. Og grunnen til dette, spør du? Jo, for noen år siden kom en gruppe forskere fram til at menneskekroppen oppfatter døgnet som 25 timer langt hvis den utsettes for lignende forhold som det ovennevnte. eller noe i den dut. Det er egentlig veldig lenge siden. Dette prosjektet døpes til TIDLØSPROSJEKTET.

Og for å forsikre at jeg blir helt tidsforvirret skal jeg drikke uhorvelige mengder alkohol og slukne brått med det samme jeg ankommer stedet.

TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: