fredag 28. november 2008

Reproduksjon


Hei!

Nå er det seint, temmelig, temmelig, temmelig seint. Klokken nærmer seg midnatt, som den strengt tatt alltid gjør. Jeg gjør regning med at leseren har brukt dagen på å trykke F5-tasten for å få med seg innlegget så snart det kom ut. Vel, nå er det her, og du kommer (ikke) til å bli skuffet.

Jeg har tatt initiativ til å bli spermdonor, og for ikke lenge siden ringte det lokale sykehuset til meg og ba meg avlegge dem et besøk. Etter et flott intervju, hvor min homofobiske side ble presset fram, var jeg klar for selve akten. Den vil jeg ikke gå inn på, men jeg kan avsløre at spermen min akkurat nå brukes hyppig i så og si alle verdenshjørner.

Resultatet er, som bildet indikerer, barn. Snart kan du altså se haugevis av små Buoyer rase rundt i nabolaget.

TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: