søndag 9. november 2008

Konkurranseutløsning II

Ja, da var det dags for bloggens utskeielse nr 200. Skal man feire slikt?
Uansett, i dagens innlegg skal jeg illustrere hvordan man IKKE skal lage ny logo til bloggen. Dette kan du kanskje dedusere ut i fra bloggbildet. En ikke navngitt leser satt seg ned for å lage den beste logoen han kunne mane frem, men underveis i prosessen sporet han helt av og greide ikke å styre seg. Det resulterte da i det som preger dagens innlegg. Vel, jeg skal ikke motsi personen når han sier at det ble et fint bilde (jeg er jo tross alt usannsynlig kjekk), men det var ikke dette jeg var på jakt etter, og da sikter jeg mest til den klissete, solbrune åttekanten iført tanga.
Like fullt, fortsett det gode arbeidet! Jeg har fått inn noen fine bidrag allerede, men konkurransen kommer til å løpe ut neste uke.
TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: