onsdag 5. november 2008

Presidenttjafs og utlysninger

Istedenfor å kommentere Obamas seier over republikaneren John McCain i dagens innlegg, vil jeg heller anbefale enda en fin internettside i min føljetong uten relasjoner for leserne! Men la det være sagt at jeg ikke synes noe om at Obama vant (til tross for at jeg er demokrat), for jeg mener at dersom John McCain hadde vunnet ville det vært mer overraskende, og dramaturgien bedre. Dette ville i ettertid gjort seg som en god anekdote på fest - iallefall for McCain. Jeg er altså mer opphengt i en god historie enn de faktiske egenskapen til hver enkelt kandidat. Kan hende ville jeg gjort som Chuck Palahniuk og agitert for The North American Man/Boy Love Association (NAMBLA).

Men nok om det. siden jeg nå skal anbefale er selve modersiden til de andre sidene jeg har anbefalt. Her finner du kurrongsiden, drømmeboksiden, bildefilmen om "Saving Private Bear", utdaterte sider, og noen kjøtere og deres gjestebok. Men mest oppsiktsvekkende finner du en fabelaktig illustrasjon av sidens innehaver, sjutallet. Følg bare lenken >>HER<< I den anledning vil jeg herved utlyse en konkurranse!

Jeg ber herved leserne av denne fantastiske bloggen, som utkonkurrerer alle andre blogger på e-havnen, sende inn sine forslag til en ny blogglogo. De eneste kriteriene er at den skal inneholde skriften "MOT MÅTEHOLD OG VISDOM"(uten komma!) og helst være fargerik. Ikke nøl - send ditt forslag til postcards@live.no... NÅ! Vinneren blir kontaktet og ødslet med gull og grønne skoger så langt lageret rekker. I tillegg kan han/hun vente seg et supert postkort i posten, så husk på å legge ved navn og adresse i e-posten.

TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: