tirsdag 24. februar 2009

Dektektivz

I helga har jeg bylarmert, altså vært på den musikale festen BY:LARMS! Der opplevde jeg mye rart. Blant annet tok jeg heisen i nesten en kilometer, forestilte meg hester i inngangen til et konserttelt, spurte hasjlangere om de førte øl, og inviterte jenter hjem etter å ha pratet med de i mindre enn ett minutt.
Arrangementet varte fra torsdag t.o.m lørdag. På torsdag var høydepunktet et finsk band ved navn K-X-P og en nordmann som kalte seg Captain Credible. sent på kvelden snublet jeg innom et lokale med to helsprø typer som konkurrerte i å støye, mens publikum var kjempefornøyd. Den ene herjet på gitar, mens den andre hamret løs på trommer, begge så svetten dusjet publikum.

Uansett: årets by:larm høydepunkt viste seg i form av Detektivbyrån på konsertlokalet Blå, fredag kveld. Dette bandet består av bl.a. trekkspill, trommer, traktofon (et slags keybord) og vibrafon, og selvfølgelig tre svenske bajaser. På hjemmesiden deres kan du laste ned 7 låter og fylle tomrommet i livet ditt. Ellers kan du gå til denne siden og Get ur fuk on. Ikke vet jeg hva det vil si, men jeg tror jeg gjorde det med stor bravur like etter jeg hadde sett Detektivbyrån.

TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: