onsdag 4. februar 2009

Illustrert Djevelskap

I forgårs leste jeg en fascinerende historie om kampen mellom sydpolen-is og nordpolen-is hvor diverse planeters skøyeraktige konstellasjon sett fra Jorda inngikkk. I dag så jeg en film, MacGyver: Lost Treasure of Atlantis, med en lignende konstellasjon som var omtrent like morsom, men ikke intendert morsom. Da følte jeg at jeg var nødt til å publisere minst en av disse konstellasjonene, og det ble heldigvis den første! Se bare her:
Dette kan minne om en sak man som oftest forbinder med jul, og det var kanskje grunnen til at den dukket opp i Herman Hednings julenummer 2008, som jeg beklagelig nok ikke har fått bladd i før nå. Historien bildet er hentet fra hadde et fabelaktig plott, og er selvfølgelig fra serien Illustrert Djevelskap.

Samtidig er jeg ikke helt sikker på at dette er et bilde, ei heller om det er fra Herman Hedning. Kan hende er det noe jeg har sett fra det fjernstyrte teleskopet jeg har plassert på månen. Hvis det er det, kan jeg klistre etiketten "Lunar sightings" på dette innlegget. Jippi!

TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: