fredag 13. februar 2009

Donalds dritfete fetter

Lei av South Park, Family Guy, Futurama og Simpsons sier du? Sett alle episodene av Kanal 1?

Eller savner du simpelthen skuespilleren Jason Alexander (som strengt tatt ikke har hatt andre minneverdige roller enn som George Constanza i Seinfeld).

Denne uken har jeg så langt sett på TV i tilsammen to timer og ett kvarter, og samtlige minutter brukte jeg på TV-serien DUCKMAN! Den handler om en liten, stygg privatdetektiv-and som lever et begredelig liv. Han er usikker på seg selv og klager over det meste. Karakteren minner ikke så rent lite om George Constanza, og ikke overraskende har Jason Alexander stemmen.

Ikke nok med at humoren er over the top-jævlig, bare se på tegnestilen! Det lages ikke så forseggjort stygge tegnefilmserier lenger. Du finner den sikkert på dvd til en billig penge et eller annet sted.

TAKK LYNDON!

1 kommentar:

Anonym sa...

Idet jeg våkner opp og oppdager at jeg er ansatt som fylkesmann, må jeg si at dette var super lesning/titting!