onsdag 25. februar 2009

Vi er alle skitne kjendishorer

Noen av oss er det bare mer enn andre. Jeg er kjendis selv, og bryr meg derfor lite om hva andre kjente mennesker kaster bort tiden på. Problemet for dem av oss som lever i en kjendistilværelse er at vi konstant må være trivelige med folk, og kaste bort tiden på personer som er helt koko.

Som for eksempel hun på bildet her, som har en grusomt grell internettside med bilder av møter med Senkveld-typene og Kari Traa. Sjekk ut den crazybanana hjemmesiden hennes her.

Litt info du kanskje ikke visste om Kari Traa, sakset fra hjemmesiden:

"Kari har faktisk stått på skøyter ned en litt svingete bakke om vinteren = veien mellom huset hennes og helt ned, ikke rart hun er god i kulekjøring idag. Hun ble på en måte lat da hun skulle omvendt vei (opp den bakken igjen). Kari startet med Fallskjerm for noen/ endel år siden. Moren hennes likte ikke at hun startet med det, men så kom hun å så på og syns det gikk veldig bra at det ble sakt: Jeg tror alle kommer opp. "

Noen faktaord om Thomas Numme:
"Da Thomas var 14 år gammel fikk et skrubbsår på kneet som det gikk gule stafylokokker i. Han svevde mellom liv og død (men heldigvis overlevde han og ble frisk igjen, tenk på det med han og I DAG)."

Så litt fra biografien til Harald Rønneberg:
"Ekstra: Jeg er kjempe begeistret over Harald alle veier (ikke tvil om det!!) så han fortjener absolutt rosene rett t.v. for denne teksten og rakettene under denne teksten (ellers hadde ikke jeg valgt å plassere de bildene på Harald Rønneberg sin fakta-side), sant utrolig imponert over Harald)!!!"

Det er sånt som dette internett er til for, er det ikke?

TAKK LYNDON!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ariel sier: Jeg er så spent på Eirin sin kjendisverden + det andre!

Startside?