tirsdag 3. februar 2009

Kjønsskifte

Jeg har lenge lurt på å gjøre en omlegging av bloggen. Jeg har nådd et metningspunkt for de absurde historiene, kunst og kulturkommentarene, jeg har fått nok av filosofiske betraktninger om hverdagslige fenomener. Det denne bloggen trenger, ikke nødvendigvis fordi det er det stoffet jeg er mest opptatt av akkurat nå, men også for å trekke flere lesere, er sex.

Samtidig er internett full av den slags. Jeg har måttet se meg nødt til å finne en eller annen nisje, som ikke er tatt ennå. Jeg besluttet å gjøre bloggen om til en mer ufin versjon av "Windows Live Today" (nyhetstjenesten som popper opp når man logger på msn messenger).

Dagens tema i sær sex er: kjønnskifte. Jeg har gjort en del research, og kommet fram til et svar på det alle lurer på om kjønnskifte, nemlig om man kan ha vanlig sex etterpå. Svaret er at ja, det kan man faktisk. Så det så.

TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: