lørdag 7. februar 2009

Hva gjør du for å øke den globale oppvarmingen?

I skrivende stund er jeg lettere animert, men også i edru tilstand vil jeg kunne stille meg bak en parole som går inn for å øke den globale oppvarmingen.

Spørsmålet er bare hvilke tiltak man skal følge for å gjøre det på best mulig måte?

1. Jeg velger å bruke min store, bensinslukende bil når jeg skal handle eller når jeg bare skal hente posten. Man bør også bare la bilen stå og gå. Helst til batteriet går flatt.

2. Reis så mye som mulig og så langt som mulig med fly.

3. Resirkulering er for pyser.

4. Spis massssssseeeee kjøtt. Spesielt kjøtt som er fraktet fra andre verdensdeler

5. Bestill hårspray, og skaff kjøleskap med k-gasser, som ødelegger ozonlaget.

6. Print ut alle nettsider du liker.

7. Kast fra deg søppelet ditt, spesielt spesialavfall, der det passer deg.

8. Kjøp billige klær med dårlig kvalitet, sånn at du konstant må skifte ut garderoben din.

9. Bruk så mye strøm som mulig.

10. Støtt de industribedriftene som hater naturen mest.

Alt dette gjøres sånn at jeg her i nord kan dyrke eksotiske frukter.

Kom gjerne med flere forslag!!

TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: