torsdag 11. juni 2009

ARIEL PØNK!

Hei, you gotta gotta gotta gotta gotta gotta go! Helt på ordentlig, du er nødt på konsert i kveld. Det irriterer meg grenseløst at jeg ikke befinner meg i Oslo for øyeblikket, for Ariel Pink spiller til dans på blå med bandet sitt Haunted Grafitti.

Det koster ingenting å få med seg dette tilbake til fremtiden-bandet, som uten tvil er det beste som har skjedd popmusikken siden siden siden hva faen jeg kommer ikke på noe som er så rått som Ariel Pink.

Hvis du ikke går på konsert tror jeg ikke på at du liker musikk. Jeg vil sannsynligvis aldri snakke med deg mer. Gå da vel, om enn bare for å fortelle meg hvordan det var. Det koster deg bare 130 kroner liksom. Ingenting. Kom deg på konsert nå da!

Æsj, jeg skulle vært i Oslo nå.






TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: