tirsdag 16. juni 2009

Gullegull

Her hadde jeg tidenes beste idé: frityrstekte løvtynne skiver av gulrot. Det ville vært et sunnere alternativ til potetgull. Jeg skulle markedsføre det med reklamer som viste feite folk som spiste potetchips mot tynne folk som spiste gulrotchips. Jeg hadde til og med et helt GENIALT navn på produktet: GULLEGULL.

Det er selvfølgelig min egen feil at jeg verken har tatt patent på ideen eller startet en fabrikk for å masseprodusere Gullegullet, men jeg hadde ikke trodd at Sørlandschips skulle rappe konseptet så kjapt.

Altså ser jeg ingen annen råd enn å anmelde produktet: Rotgrønnsakschipsen får 1 av 10 jafs, pga at de har tatt ideen. Smaken vet jeg ingenting om, jeg har ikke prøvd produktet enda, og jeg forventer at dere av solidaritet også avstår fra å kjøpe en sånn pose, som forøvrig er kjempedyr, hva er greia med en liten pose til 27 kroner? Altså, jeg hadde antakeligvis kjøpt den hadde det ikke vært for at det koster en liten formue. Akkurat som det er gourmet å bruke gulrot isteden for potet.

TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: