torsdag 4. juni 2009

Postkort XIII

Jeg har sendt mitt første intergalaktiske brev. Beskjeden ble sendt per Interstellarmail, via nettsiden Contactaliens.com. Den kan sees ovenfor, men for dem som ikke har lupe følger mitt postkort til stjernesystemet 61 Cygni (A-B) her:

Hello. I am former president of the United States of America, Lyndon Buoy Johnson. Are you okay? Well, enough formalitites. I demand that you make me a spaceship and let me travel around in the galaxies in it, even though I might get drunk and drive it. This must be okay for a former president. You don't think so? Fuck you aliens! Sincerely yours Lyndon Buoy Johnson.

Etter å ha sendt, og betalt Contactaliens.com ni dollar og nittini cents legger jeg merke til en liten tekst under beskjeden min:

"Remember our technology limits the total amount of messages that can be sent. We will have to stop sending messages using this methodology on February 11, 2001."

Nå blir jeg virkelig forarget. Her trodde jeg at jeg skulle være den første i verden til å endelig få kontakt med romvesener. Menneskenes årtusenlange spørsmål om vi er alene i galaksen skulle bli besvart, men så viser det seg at hele greia er en rip off. Jeg ville bare si fra, så ingen andre går i fella, men passer seg for Contactaliens.com.

TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: