lørdag 20. juni 2009

Garderobemannen

Jeg ringer foretaket garderobemannen:

(Garderobemannen-ansatt - GA
Lyndon Buoy Johnson - LBJ
Garderobemannen-sjef - GS)


GA: Garderobemannen. Du snakker med Sture.
LBJ: Kan jeg få snakke med denne garderobemannen?
GA: Jeg vet ikke om jeg riktig forstår hva du mener..?
LBJ: Jeg vil gjerne snakke med garderobemannen!
GA: Du kan få snakke med sjefen her, vent litt da.
LBJ: Nei, jeg vil ikke snakke med sjefen.
...
LBJ: Hallo? HALLO? Gikk du din frekke
GS: Hei, dette er Arne Johansen. Hva er problemet?
LBJ: Det er ikke noe problem her, jeg skulle bare gjerne snakke med Garderobemannen.
GS: Haha, det er ingen garderobemann. Det er bare bedriften som heter det.
LBJ: Å jasså, så hvorfor har dere valgt et så tåpelig navn?
GS: Vi er den ledende garderobekjeden i Norge.
LBJ: Så vidt jeg vet er dere den eneste, og jeg kan derfor ikke skjønne hvorfor dere valgte et navn som impliserer at det er en slags mystisk figur som står bak alle garderobene deres.
GS: Dette har jeg dessverre ikke tid til.
LBJ: Du forsøker å sno deg unna hva, men det akter jeg ikke å la deg få muligheten til. Dette skal jeg komme til bunns i.
GS: Jeg legger på nå. Du får ha en fortsatt fin dag.
LBJ: Dere har ikke hørt det siste fra meg! Bare vent!
TAKK LYNDON!

2 kommentarer:

Anonym sa...

dårlig service ved garderobemannen i sandnes

Anonym sa...

Garderobemannen - verste service jeg har opplevd

I mars bestilte jeg skyvedørsgarderobe (dører) ut fra en annonse i Aftenposten. Jeg fikk besøk av en som målte opp og som ga meg kvittering. Her skulle det bestilles.

Da det var gått halvannen måned hadde jeg ikke hørt en lyd, og kontaktet dem. Bestillingen var ikke gjort. Flere uker senere kom en montør med feil størrelse på dørene. Det var ikke hans skyld, han kom fra et annet firma og var like oppgitt som meg. Han skulle gi Garderobemannen beskjed om de korrekte målene, så de kunne bestille på nytt.

Halvannen måned går, og jeg hører ingenting. Jeg ringer i begynnelsen av august. Blir satt over til flere ulike personer før jeg får snakke med en halvsjef som forsikrer at dørene skal sendes til rask bestilling. En måned går. Jeg har ikke fått bestillingsbekreftelse. Jeg får ikke svar på mail. Jeg ringer, og damen på sentralbordet finner ingen bestilling på mitt navn.

Det er 1. september. Jeg har prøvd å skaffe skyvedørsgarderobe i et halvt år. Jeg har betalt en god del av summen. Jeg må utsette salg av leiligheten fordi den gamle garderoben er revet og entreen ikke ser ut. STYR FOR ALL DEL UNNA GARDEROBEMANNEN! Det hjelper ikke med eventuell god service etter at man har klaget offentlig, det har ingenting med service å gjøre, det er brannslukking.