tirsdag 9. juni 2009

Meg selv

Jeg er penere enn han her. Så hvorfor er jeg ikke modell?? Jeg har gjort iherdige forsøk på å bli oppdaget, det vil si hengt på alle de mest fasjonable affærene i hovedstaden. Jeg har gått der med leppene formet som om jeg skulle si sju (prøv det, du ser enda penere ut enn med trutmunn).

Dessuten har jeg i mange måneder levd på samme diett som modeller og karakteren Woyzeck fra Georg Büchners skuespill av samme navn (filmatisert av ingen ringere enn ringreven Werner Herzog). Jeg har ikke tatt til meg annen fast føde enn bomull og druer. Jeg er 1.90 høy og veier 75 kg.

Jeg har ringt til klesdesignere og tilbudt meg å kle av meg og på meg for nesten ingenting. Likevel har ingen tilbydt meg jobb. Ingen har sagt, fy søren så pen du er Lyndon B., vi vil bruke deg i vårt neste moteshow.

Jeg er lei, og har bestemt meg for å gå til drastisk tiltak. Jeg skal på modellcasting i løpet av uken. Ønsk meg lykke til!

En annen ting, som faste lesere av bloggen vet drikker jeg mye alkohol. Nå er det derimot over en uke siden sist. Det er på tide med:

Problemet er bare at alle vennene mine er i andre deler av landet!

TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: