mandag 8. juni 2009

News flood


En liten oppdatering på det som betyr noe her i livet:

  • Det er forbudstider i Lillestrøm:

Man kan ikke lenger kjøpe nattmat når man er på byen. Alle (7) sjappene må stenge kl 01:30, etter ordre fra politisjefen. Dette for å hindre bråkmakere i å konkurrere om maten.

  • Jeg har ikke datamaskin tilgjengelig:

Hvordan jeg presterer å blogge forblir foreløpig et mysterium.

  • Jeg har fått meg en ny sykkel:

Hurra! Sykkelen er av merket Scott og kommer såklart fra Lillestrøm. Les mer...

  • Jeg skal saksøke noen:

For omlag en ukes tid siden befant jeg meg i et kjellerlokale med mange gjester, hvor en av dem ble så dritings at når vakten på stedet bestemte seg for å kaste ham ut, dro han til denne. Vakten, som var omtrent tre ganger så stor som meg, falt så over meg og forårsaket et knekk i nakken min. Siden har jeg bare blitt verre, og selv en så avslappende ting som å sove begynner å bli slitsomt. Pass opp, fulle gjest, jeg skal finne ut hvem du er og saksøke deg for ekvivalenten til min fysioterapiregning!

  • Simen Dyb Berg, hvem nå enn det er, har nylig uttalt at:

- Alle har vært inni meg.

TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: