lørdag 27. juni 2009

Evacuate planet earth!

I dag er det jeg, Jaroslavl Ignasjevitsj, tjommi av og kvasi-samboer med Bøya (kallenavnet jeg har gitt Lyndon) som blogger. Først litt om meg: Jeg er født og oppvokst i Tsjetsjenia, uflyktning (jeg flykter ikke fra noe, jeg har bare flyttet til Ålesund for å jobbe som servitør), ungkar og ikke-røyker. Ponsdag (på onsdag, min anm.) fyller jeg 33 år og skal feire i Fürst Uranovs gate 77, like bortafor Bingsa, retning Grautneset. Feiringen starter klokka sju presis (de som kommer etter sju blir isteden geleidet til inkatemplet på Akslafjellet) og du er hjertelig velkommen. Huset vårt, som nå er bare mitt, rommer uendelig med gjester og evinnelig med småkaker og ymse alkohol.

Nok om meg, og over til grunnen for at det i dag er jeg som blogger:
Lyndon Buoy Johnson ble i natt, klokka 02:47, bortført av secret service. Antakelig, slik jeg ser det, fordi Bøya vet for mye. Ikke om amerikansk politikk og interne saker i regjeringen, men fordi han generelt sett vet for mye. Naturlig nok var dette opptrinnet svært ubehagelig, men min venn Lyndons siste ord før de dro ham med ut i tjenestebilen var oppløftende: "Jeg skal blogge så ofte jeg kan!". Etter dette kom en av agentene bort til meg og forklarte at Mr Johnson fraktes til et sikkerhetsanstalt et sted i USA, hvor han skal fratas all kontakt med utenomverdenen. Men: da jeg spurte om Lyndon kunne få blogge i ny og ne, sa han "ok, det skal vi nok få til." Fint dette, tenkte jeg og gikk tilbake til skjønnhetssøvnen.

PS! Michael Jackson er egentlig ikke død, for jeg fant et brukt kondom med rester av sperm som jeg kjente igjen som Lyndon Buoy Johnsons og en forskrekket MJ i senga til LBJ like etter secret service dro!

TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: