fredag 12. juni 2009

Sykkeltör

Hei! Jeg har vært på sykkeltur i Oslo, og siden jeg er uten data, hva nå enn det skulle gjøre med sykkelevnene mine, føler jeg at jeg må poste min syklede rute. Jeg skulle egentlig bare sykle litt i nabolaget for å teste sykkelen, og siden jeg hadde dårlig tid -- jeg hadde en avtale en time etter jeg la ut på tur -- tenkte jeg at jeg ikke kom til å være så lenge ute. Den gang ei:

Omlag klokka sju la jeg ut på turen rundt nabolaget, og hjem kom jeg ca fem timer senere, rundt midnatt. Da hadde jeg vært høyt og lavt, ja til og med et par kilometer fra fylkesgrensa til Buskerud. Når jeg så tryvannstårnet langt sør for meg, tentke jeg at det var best at jeg ringte en kamerat for å høre om han kunne sjekke hvor jeg befant meg. Denne kameraten var inkompetetent, og opplyste meg kun om at jeg måtte være ca 1-2 mil slik kråka flyr nord for Østerås T-banestasjon. Gøy med sykkel!

TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: