søndag 17. mai 2009

Filmer å se frem til

Rybakk-ræva har vunnet MGP og det er nasjonaldag. I dag feirer vi innføringen av den norske grunnloven, en grunnlov som holdt jøder ut av landet. 17. mai er dagen da det tilsynelatende er legitimt å stille spørsmål ved hvorfor mørkhudede får gå i toget.

Siden jeg amerikaner lar jeg meg ikke rive helt med av den norske pølsespisingen og korpstorturmusikken. Jeg feiret dagen ved å drikke meg full før lunsj og sole meg naken på plenen min.

Nakensolbading er et sikkert sommertegn, og det samme er gode kinofilmer. Jeg gleder meg villt til filmatiseringen av Cormac McCarthy's post-apokalypse-epos The Road. TRAILER:



Og Von Triers antakelig dritskumle film Antikrist, som handler om en verden som ikke er skapt av Gud, men av Satan. TRAILER:




Så for dem som ikke har vakker nok kropp til å kle helt av seg ute i solskinnet, og dermed ikke tør å gå ut om sommeren ser det ut til å være noe dere kan gjøre innendørs. Hvis ikke filmene frister kan dere trene og bli like stygge som disse her:

TAKK LYNDON!

1 kommentar:

Hedda Gabler sa...

McCarthy is the shi3t! Utenom grensetrilogien og the road