mandag 18. mai 2009

Vil du være med hjem og se på apen min?

Så snart jeg er ferdig med å ordne meg på håret, skal jeg surfe nettet på jakt etter en ape. Den kan
  • være til pynt i hjemmet
  • hjelpe til med rengjøringen
  • lage mat
  • hente diverse fjernkontroller
  • sortere bøkene mine
Dessuten tjener den til den fine sjekkereplikken i tittelen til innlegget. Hver torsdag i sommer planlegger jeg og noen kamerater å samles til ape-treff. Her skal apene konkurrere i forskjellige grener som stavsprang, 100 meter, høyde- og lengdehopp etc. SI gjerne fra hvis du har flere forslag til hva de kan konkurrere om.

Videre har jeg tenkt å skaffe meg en gorilla som jeg kan ha i boden. Dersom jeg kommer i klammerier kan jeg hente den.

Apekatten skal hete Bjørn Helge, men jeg har ennå ikke kommet på noe passende navn til gorillaen. Kanskje du kan hjelpe meg?

TAKK LYNDON!

2 kommentarer:

Anonym sa...

rullestolbasket kunne vært innteresant, kjære landsmann

Lyndon Buoy Johnson sa...

Nei.