fredag 8. mai 2009

SEX!!!

Kjærligheten suger kanskje. Akkurat nå leser jeg Brigitte van der Superheijdens bok Førstehjelp for et knust hjerte, og en kompis av meg har kommet til en dyp innsikt om at sex ikke er nødvendig. Følgelig har han gitt opp slikt. Dette kan kanskje føre til en økning i hans intellekt -- akkurat slik det gjorde for George Costanza i Seinfeld når han valgte å avstå fra sex?
Grunner til dette sølibatet kan sies å være:

1. Han har ingen tilbud om sex.
2. Han har ingen å ha seks med.

Jeg, for min del, har sex omtrent hver dag. En kamerat av meg gjorde meg for litt siden oppmerksom på at jeg kun har utseendet å fare med. Når jeg ble oppmerksom på dette, var veien til fysisk kontakt med det andre kjønn null problem: for tiden bruker jeg kun å avlegge et vannhull/forsamlingssted et beskjeden besøk litt utpå ettermiddagen, sitte der noen minutter uten å si noe som helst, så går det hele av seg selv og jeg ender opp med en skjønnhet ved min side. Trikset er bare å ikke åpne munnen, for jeg har tydeligvis ingen oratoriske evner når det gjelder tilnærminger til en muse.

Gjør som meg, og det vil gå deg godt!

TAKK LYNDON!

3 kommentarer:

Ragnhild sa...

Det er en kjent sak at det ikke lenger hjelper å se pen ut så lenge en ikke sier et ord. Dette "sjekketrikset" er både oppskrytt og oppbrukt.

Lyndon Buoy Johnson sa...

Bare kom hit og stirr på meg -- om du tør.

Ragnhild sa...

Da har vi en date!