fredag 15. mai 2009

Katte-krek

Jeg er enslig, ensom og miserabel. Løsningen blir antakeligvis å gå til anskaffelse av en katt. De er søte og kjælne, og jeg tenker å kalle min for Visp (med mindre jeg finner på et bedre navn, i navneprosessen har jeg kjørt meg litt fast på navn som (Katta)strofe, (katta)kombe,(katta)pult, etc.)
Fotografiet er tatt av mr. Brian Beluga, og er en del av et nytt prosjekt han jobber med for tiden. Han lover å komme tilbake med link til ny blogg, beveggrunnen for prosjektet og en bønsj bilder snart.

Tilbake til min snarlig nyervervede katt: Jeg er naturlig nok bekymret for at den skal være en real villstyring eller en misantrop som gjør narr av meg i mine vemodige dager. Sånn som han her:




"I'm passing"
"Gone"




TAKK LYNDON!

1 kommentar:

Anonym sa...

Faller kattenavn under åndsverksloven? I så fall hevder jeg både ideelt og økonomisk vern. Noe må jo finansiere hytta på kvitfjell.