torsdag 21. mai 2009

Min tredje bokutgivelse

Jeg hadde helt glemt at jeg en gang på 60-tallet skrev en bok om alkohol som gift og legemiddel. Det var en fantastis sak, som høstet meg stor ære.

Jeg gjenoppdaget boken ved en tilfeldighet på biblioteket i dag. Jeg skulle ha sitert noen utdrag fra den, men jeg har rotet den bort et eller annet sted i det digre herskapshuset mitt. Såsnart tjeneren min finner igjen boken skal jeg publisere noen utvalgte, eksepsjonelle, passasjer fra den.

I dag er det torsdag, og den første dagen denne uken at jeg ikke drikker meg full. Jeg har en pause, før jeg skal drikke resten av dagene denne uken. Men dere stakkars lesere har nok langt truttere og kjedeligere liv, og siden jeg ikke får sitert fra den fantastiske boken i dag må jeg tilby en (dårlig) erstatning.

Denne sangen har snurret på P3 en stund, og med god grunn, for den er ganske fin. Det samme er videoen, selv om jeg får følelsen av at det er en trailer til en film, og ikke en musikkvideo:



TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: