lørdag 16. mai 2009

Tror du på Gud?

"Tror du på Gud? Tror du på gud?" Mens han spilte fotballkamp mot et kristent lag, hvisket en kompis av meg dette til motstanderens høyreving.
Derfor har jeg nå blitt kristen, og i kveld skal jeg delta i mitt første kristne allmøte (eller hva det nå enn heter). Dette skjer på Adventura i Ulsteinvik, og verten/taleren for kvelden er Monsieur ACG, som han kaller seg.
I invitasjonen står følgende i den mest perfekte løkkeskrift:

Der jeg skal holde vitnesbyrd om hvorfor jeg valgte den veien som jeg har valgt.
kort da om hva det dreier seg om.

Har alltid vært Kristen,men har det holdt det skjul
For noen mnd sida tilbake blei jeg frelst på nytt,og det å be om tilgivelse for alt det dumme jeg har gjort til jesus å gud

gjor at jeg følte meg renset,og kjenner jeg har fått fyllt det tomme rommet jeg hadde inni meg med masse glede bare ikke utvendig men innvendig også

utrolig herlig..


mange spør om det har klikka for meg eller om jeg har begynt å gå på meinighet på grunn av noe dame.

men det som er grunnen er vel at jeg vill ha det bedre med meg sjølv,og jeg har jo alltid vært kristen.

jeg føler at Ålesund amphi har mye mere glede å gi meg og nytte enn det og kanskje gå ut på fylla som jeg vill ha gjort før på lørdags kveld.

Er ikke lengre redd for å si det og jeg blir heller ikke flau lengre heller,men ja jeg går i meinighet kvar lørdag klokka 6 i steden for og gå ut på byen..

Men jeg kommer jo alltid dra på byen edru og danse for å danse er også noe naturlig ting som faller inn for meg
og jeg må gjøre.

Jeg er ikke forandra min personlighet er forsatt den gode gamle sprøe ACG,men bare at jeg har blitt sterkere troa på gud & Jesus det er det enste som er forskjellen


Dette blir en deilig opplevelse for meg, og jeg regner med at jeg får føling. Hurra!

TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: