torsdag 7. mai 2009

Y2Kx10

For noen dager siden skrev jeg om hun som gifta seg med Berlinmuren.

Etter det har jeg blitt nedlesset av post fra folk som vil at jeg skal skrive om kjærlighetsforholdet deres. Gert Tjølse skriver (på engelsk, av en eller annen grunn):

"I don’t always have sex with the car," he explains. "Sometimes I stroke and kiss her bodywork, or rub myself up against her. If I’ve just been driving her, I have to wait for the exhaust pipe to cool down before I have sex. And I always use a condom because of all the dirt and dust inside."

Jeg orker ikke å ha noe mer med disse galningene å gjøre. Jeg er forelsket i Y2K. År totusenproblemet. Jeg vil ha cybersex med år2000.

Dessverre ble ikke årtotusenproblemet så ille som ventet, men jeg har lest (på en lapp jeg har skrevet) at år 2010 kommer til å bli mye mye mye mye verre. Det blir år 2000 x 10, og forskere har allerede kalt problemet Y2K x 10. Det er ventet at internett skal smelte, og datamaskinen skal bli om til en brødrister.
TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: