onsdag 8. oktober 2008

Jenter, se her!

Rumpenes nedgangstider (legg merke til likhetene med den rådende finanskrisen) er over, nå er det ingen som kan klage over bakdelen sin. Spørsmål (velkjente sådan) som dukker opp idet man skal på fest, som "Fikk jeg bra rumpe i denne buksa?" blir redundante, og for første gang kan gutter med god samvittighet (?) klype det motsatte kjønn i baken.

Herved har rumpe-bh'en gjort sitt inntog i jenters klesskap, til stor glede for alle kjønn - altså både tvekjønnede og intetkjønnede. Navnet må jeg sette meg til å gjendrive, da det ikke er en brystholder, men rumpeholder. Derfor lanserer jeg ordet rumpe-holder, rh.
Så retter jeg et spørsmål til rh'ens mor, dr. Karin Hart: Kan vi gutter bruke dette produktet?

PS! Dette innlegget blir kategorisert (bl.a.) underetiketten "NYE produkter" selvom det strengt tatt ikke er mitt produkt.

TAKK LYNDON!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dette produktet er som et tveegget sverd, d kan skjære bananer.. men når d er sagt bidrar ikke rh'en bare til enda mer skuffelse når man hopper til køys med en ung frue? Vi har vel alle vært borti push-up-bh'en og dens bedragerier. Da kan man spørre seg om man virkelig trenger enda et slikt onde til baksidens pupper, nemlig rumpeballene. Tenk deg at du endelig har fått med deg den fagreste jomfuren hjem også viser det seg at hun henger og slenger både foran og bak! Det unner jeg ikke min verste fiende (JFK) engang. Da er det bedre med et rifleskudd eller to i nakke og hode. Til slutt vil jeg bare si, stopp import av spanske mandelpoteter!

din venn LHO

Lyndon Buoy Johnson sa...

LHO, du er en sann venn i nøden. Jeg har gledet meg voldsomt til helgens utskeielser og dens potensiale til å føre meg til sengs med en kvinne med rh. Men når du påpeker dette skjønner jeg jo at jeg ikke behøver å glede meg mer - med god grunn! Problemstillingen din synes for meg å være velfromulert og holden (feit).

Takk skal du ha.