torsdag 2. oktober 2008

Viktigere ting enn finanskrisen

Strengt tatt burde dette innlegget vært viet til den finansielle situasjonen i USA. Som tidligere president i det forhenværende fagre land, burde jeg bruke min innflytelse, og hjulpet de stakkars lidende børsmeglerne, de jævlene!

Hadde det ikke vært for at jeg har langt viktiger ting å tenke på ville jeg sannsynligvis skrevet fyldigere enn dette, men akk, det for holde:

Hahaha! Et slag i skrittet på alle dem som mener at det frie markedet er det beste!

Og nå, over til dagens tema: PENISER!

Jeg har tidligere blogget om pupper. Nå har tiden kommet til fallosen. Men ikke hvilkensomhelst. Nei, bloggens favorittartist Devendra Banhart har puttet sine egen genitalier på coveret av sitt neste album. (Mye har blitt skrevet om Banharts neste plate på bloggen allerede. Les mer.)
Jeg vurderte lenge å publisere fotoet av Devendra og hans makker i bandet Megapuss sine peniser på bloggen, men til syvende og sist besluttet jeg å gjøre det valgfritt å ta en titt.

TAKK LYNDON!

1 kommentar:

Popov sa...

Dear Lyndon, kjære lyndon, du er meg en finanskrise i deg selv. Men noe fritt marked er du nok ikke, nei. Takk for at du sparte oss for fotografiet.

- Sirenevyi Kruchenok, på vegne av D.M. Popov.