onsdag 22. oktober 2008

Oppfølgeren til Hamsuns Sult

Klokka er to og jeg er megamegamegasulten! Jeg har ikke spist noenting sålangt i dag. Grunnen spør du, frådende om munnen. Grunnen er helt enkelt at jeg skal overvære opptak av TV2s høstlige storsatsning, debattprogrammet Landstinget.

Der blir det servering av mat. Jeg benytter anledningen til å la økonomien min få et sårt tiltrengt pustehull (ikke pusterom), og avstår fra å spise egeninnkjøpt mat.

Problemet er bare at Landstinget ikke starter før klokken åtte, og matserveringen er først like før, dessuten har jeg ingen garanti for at maten er noe mer enn saltstenger, kringler og kjeks.

Likevel, jeg går inn i heltedåden uten frykt!

Kanskje bidrar jeg også med spørsmål på Landstinget, hvem vet? Se meg på TV2 i kveld klokken åtte.

Les mer om Landstinget og den ufyselige programlederen deres:


TAKK LYNDON!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hvis alt annet er forgjeves, kan du jo forsøke, som protagonisten i Sult (hvis navn jeg har glemt), å spise deg selv - ? Han var så sulten at han i et øyeblikk av galskap bet av en del av sin egen finger og forsøkte å spise den.