lørdag 4. oktober 2008

Vi liker å danse, vi vil ikke stanse!

Finanskrisen truer med å ta over leiligheten min, og min nest beste venn Jupiler (etter Lee Harvey Oswald) er forsvunnet (se gårsdagens innlegg). Hva kan man gjøre da?

Jeg vet bare en mulig løsning: DANS! DANS! DANS! (Som også er tittelen på en begredelig Haruki Murakami-bok).

I dag skal jeg riste løs, i håp om at noen av det motsatte kjønn skal fatte interesse for mine kroppslige utskeielser.

Her er en forklaring, gitt av småjenter, om hvorfor det er bra å danse:

Her er dessuten en sang som forklarer hvorfor vi ikke kan være venner hvis du ikke danser:
http://www.youtube.com/watch?v=SGv62hmdqiM
"We can dance if we wanno, we can leave your friends behind. 'Cos your friends don't dance and if they don't dance then they're no friends of mine!" FUCK YEAH! (Beklager obskøniteten)

Forøvrig har jeg også konstruert et VENN-diagram som viser sammenhengen mellom dansing og venner. (Se det over)

TAKK LYNDON!

Ingen kommentarer: