torsdag 7. august 2008

Se stygge-Suri leke med mamma

Og nå: kjendis u-nytt!
Suri Cruise er datter av Tom Cruise og hun som er ti år yngre enn ham, men ser ut som hun er 13 år, og som jeg ikke husker navnet på.

Det mest fascinerende med Suri Cruise er strengt tatt at jeg hadde en katt en gang som het Suri. Den ville stadig sitte i vinduskarmen i leiligheten jeg bodde i, hvilket var noe av en risikosport siden vi befant oss i tredje etasje. En gang jeg gikk inn på rommet mitt for å hente en bok med en av Platons uekte skrifter, Sisyfos, oppdaget jeg Suri som sedvanlig svevende mellom liv og død. Jeg smøg (som en katt, hehe) inn i rommet for å redde henne, men hun misforstod situasjonen, kanskje trodde hun jeg var et rovdyr. Suri bykset ut vinduet og ramlet ganske mange meter ned, og knuste de små beina sine.
Men katter har som kjent tre liv! Derfor var det bare å skru henne sammen igjen. Doktoren tok noen tusen og så var alt greit.
Mon tro om det blir like lett å skru sammen igjen Suri Cruise?
Takk Lyndon