søndag 20. juli 2008

Relaxation

Sacco-sekker er det beste som har (h)endt verden!

Etter den fuktige turen til Barloworld-festen, og den mindre hyggelige opplevelsen med det tørkede kjøttet, kom jeg meg omsider hjem velberget, og fant veien til min sofa. Den var fjernet av husholdersken (jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror hun vil at jeg skal stå), så jeg løp ned i resepsjonen for å hente en annen. Der fikk jeg øye på en sacco-sekk, og tok denne med meg tilbake til hotellrommet. Den var tross alt adskillig lettere enn de store sofaene. Jeg satte meg ned i sacco-sekken og følte straks en wælvære hinsides fatteevnen. Som H.P. Lovecraft ville sagt det, var følelsen som fór over meg ubeskrivelig. Jeg segnet umiddelbart om og sov helt fram til morgenen, da solen fylte rommet med sine herlige stråler.

Takk Lyndon

Ingen kommentarer: