tirsdag 22. juli 2008

Spa II

Jeg viser til et tidligere innlegg om velvære, hvor det bl. a. annonseres at "Involler og gørr, massevis av brusk og et billass med tånegler (...)vil garantert få polyppene til å danse som sirkuselefanter på huden din!"

Dette viser seg å være sprøyt, og kunder av dette "spa"-et raser mot massøsen Sensa T. Ion, som må finne seg i å ta støyten, og kaster skjellsord og tomater etter henne. Dette sier en av kundene deres, som naturlig nok ønsker å være anonym:

"Det begynte med små røde sår på skuldrene. Neste dag var de full av en slags eksem og små sår. Huden var også sår og rød. Jeg har hatt litt tørr hud før, men ikke særlig store problemer. Dette er akkurat som små sår, og huden sprekker og blør lett! Det er ikke noe deilig. Hva kan jeg gjøre? HÆ!? Har hatt dette nå i 4-5 dager. Hilfe..."

Sensa T. Ion legger imidlertid skylden på leverandøren av ingrediensene, altså innvoller, gørr, brusk og tånegler, og sier at de har krydret dette med grunnstoffet forjævlium.
Da jeg forsøkte å kontakte leverandøren, Rekdal Transport, nådde jeg ikke fram til telefonen.

Om vi kan vente reaksjoner fra kjendisene, da spesielt den fisefine Queen Latifah (som liker å framstå som tøff og hipp) så skal man ikke se bort ifra det.

Takk Lyndon

Ingen kommentarer: